FAQ – Hardware
Přestal mi fungovat flash disk/externí disk, jak získám svá data zpět?
Záleží na typu poškození, u softwarových závad je šance na obnovení většinou dobrá. Pokud má Vaše zařízení problémy s interní elektronikou, je předáno na diagnostiku specializované externí firmě. Obnova dat u externích firem je však velice nákladná. V každém případě kontaktujte helpdesk a bezodkladně přestaňte zařízení používat.
V tiskárně často dochází k uvíznutí papíru, jak lze problém odstranit?
Časté uvíznutí papíru je primárně způsobeno opotřebením podávacích válců v interní mechanice tiskárny. U většiny zařízení lze podávací válce vyměnit, kontaktujte helpdesk.
Nedopatřením jsem do svého zařízení vylil/a tekutinu, co mám dělat?
Zařízení vypněte, odpojte napájení a odpojitelné periferie a pokud je to možné vyjměte baterii. Vyvarujte se snahy o agresivní vysoušení typu fén apod. a zařízení dodejte na diagnostiku na helpdesk.
Kam se obrátit, pokud potřebuji opravit výpočetní techniku ?
Viz Opravy a servis techniky.
Došel mi toner v tiskárně, jak získám nový?
Viz Došel mi toner v tiskárně.
Jak mohu objednat novou výpočetní techniku a software ?
Objednávání techniky a softwaru probíhá přes systém e-žádanka.