Helpdesk
1. Zadat požadavek na helpdesk
Pro vložení požadavku se přihlaste svým uživatelským jménem (včetně domény @vse.cz) a heslem do InSISu. Pracovník IT Vás při nejbližší možné příležitosti kontaktuje a domluví s Vámi vše potřebné, případně Váš ticket postoupí kompetentnímu oddělení.
Upozornění: Do RT systému mají přístup pouze zaměstnanci VŠE.
Pokud požadavek zadáváte poprvé, následuje krátký návod jak s helpdeskovým RT pracovat:
>> klikněte pro zobrazení návodu <<
Návod pro zadání požadavku | |
---|---|
1.
Po přihlášení klikněte na Založit nový případ |
![]() |
2.
V následujícím okně se pokuste věcně popsat Váš problém. Je možné vložit i přílohu. Kliknutím na Vytvořit požadavek odešlete. |
![]() |
3.
Všechny Vaše otevřené požadavky se Vám pak zobrazují na hlavní stránce aplikace. |
![]() |
4.
Jakmile je požadavek vyřešen přesune se pod kartu Vyřešené. KartaVyřešené zobrazí všechny uzavřené požadavky přihlášeného uživatele. |
![]() |
5.
Po kliknutí na Předmět požadavku zobrazíte kompletní sumarizaci požadavku (u uzavřených ticketů včetně poznámek technika oddělení helpdesk). |
![]() |
2. Náplň činnosti oddělení helpdesk [menu]
- zabezpečování provozu výpočetní techniky na VŠE
- opravy a údržba výpočetní techniky
- vyřazování zastaralé a neupotřebitelné výpočetní techniky
- připojování nových a přemísťování již používaných počítačů v rámci počítačové sítě VŠE
- instalace a reinstalace standardního softwaru
- zajištění provozu běžných periferií (tiskárny, scannery a další externí zařízení) a odstraňování běžných problémů vznikajících při provozu výpočetní techniky
- odstraňování virů a malwaru
- připojování a oživování PC v síti VŠE a spolupráce při zavádění nově nakoupené techniky
- základní diagnostika poškozených médií a případná softwarová obnova dat z poškozených médií
- konzultační služby pro uživatele v oblasti výpočetní techniky
- spolupráce s ostatními odděleními Centra informatiky při řešení komplexních problémů a požadavků ze strany zaměstnanců VŠE
3. Kontaktní informace [menu]
Helpdesk Praha – Žižkov
Oddělení Help Desk
Centrum informatiky Vysoké školy ekonomické
Vysoká škola ekonomická v Praze
nám. W. Churchilla 4
130 67 Praha 3
telefon:
- +420 224 09 5890 (obnovy hesel a základní podpora pro studenty VŠE)
- +420 224 09 5846 (podpora zaměstnanců a doktorandů VŠE)
e-mail: helpdesk[zavináč]vse.cz
kancelář: SB 22 a SB 23
Zaměstnanci a doktorandi VŠE mohou své požadavky zasílat také prostřednictvím webového formuláře.
Helpdesk Praha – Jižní Město
Oddělení provozu výpočetní techniky Jižní Město
Centrum informatiky Vysoké školy ekonomické
Vysoká škola ekonomická v Praze
Ekonomická 957
148 01 Praha 4
telefon: +420 224 09 4276 nebo +420 224 09 4270
e-mail: pvtjm[zavináč]vse.cz
kancelář: JM 355
viz seznam pracovníků Oddělení provozu výpočetní techniky Jižní Město
Helpdesk Jindřichův Hradec
Oddělení podpory odborných činností
Fakulta managementu
Vysoká škola ekonomická v Praze
Jarošovská 1117/II
377 01 Jindřichův Hradec
telefon: +420 384 417 115
e-mail: michal.kadlec[zavináč]vse.cz
kancelář: JH 306