Helpdesk


1. Zadat požadavek na helpdesk

Pro vložení požadavku se přihlaste svým uživatelským jménem (včetně domény @vse.cz) a heslem do InSISu. Pracovník IT Vás při nejbližší možné příležitosti kontaktuje a domluví s Vámi vše potřebné, případně Váš ticket postoupí kompetentnímu oddělení.

Uživatelské jméno:
Heslo:

Upozornění: Do RT systému mají přístup pouze zaměstnanci VŠE.

 
Pokud požadavek zadáváte poprvé, následuje krátký návod jak s helpdeskovým RT pracovat:

>> klikněte pro zobrazení návodu <<
Návod pro zadání požadavku
1.
Po přihlášení klikněte na Založit nový případ
screenshot1
2.
V následujícím okně se pokuste věcně popsat Váš problém. Je možné vložit i přílohu.

Kliknutím na Vytvořit požadavek odešlete.

screenshot2
3.
Všechny Vaše otevřené požadavky se Vám pak zobrazují na hlavní stránce aplikace.
screenshot4
4.
Jakmile je požadavek vyřešen přesune se pod kartu Vyřešené. KartaVyřešené zobrazí všechny uzavřené požadavky přihlášeného uživatele.
screenshot6
5.
Po kliknutí na Předmět požadavku zobrazíte kompletní sumarizaci požadavku (u uzavřených ticketů včetně poznámek technika oddělení helpdesk).
screenshot7

2. Náplň činnosti oddělení helpdesk [menu]
  • zabezpečování provozu výpočetní techniky na VŠE
  • opravy a údržba výpočetní techniky
  • vyřazování zastaralé a neupotřebitelné výpočetní techniky
  • připojování nových a přemísťování již používaných počítačů v rámci počítačové sítě VŠE
  • instalace a reinstalace standardního softwaru
  • zajištění provozu běžných periferií (tiskárny, scannery a další externí zařízení) a odstraňování běžných problémů vznikajících při provozu výpočetní techniky
  • odstraňování virů a malwaru
  • připojování a oživování PC v síti VŠE a spolupráce při zavádění nově nakoupené techniky
  • základní diagnostika poškozených médií a případná softwarová obnova dat z poškozených médií
  • konzultační služby pro uživatele v oblasti výpočetní techniky
  • spolupráce s ostatními odděleními Centra informatiky při řešení komplexních problémů a požadavků ze strany zaměstnanců VŠE

3. Kontaktní informace [menu]

Helpdesk Praha – Žižkov

Oddělení Help Desk
Centrum informatiky Vysoké školy ekonomické
Vysoká škola ekonomická v Praze
nám. W. Churchilla 4
130 67 Praha 3

telefon:

  • +420 224 09 5890 (obnovy hesel a základní podpora pro studenty VŠE)
  • +420 224 09 5846 (podpora zaměstnanců a doktorandů VŠE)

e-mail: helpdesk[zavináč]vse.cz
kancelář: SB 22 a SB 23

Zaměstnanci a doktorandi VŠE mohou své požadavky zasílat také prostřednictvím webového formuláře.


Helpdesk Praha – Jižní Město

Oddělení provozu výpočetní techniky Jižní Město
Centrum informatiky Vysoké školy ekonomické
Vysoká škola ekonomická v Praze
Ekonomická 957
148 01 Praha 4

telefon: +420 224 09 4276 nebo  +420 224 09 4270
e-mail: pvtjm[zavináč]vse.cz
kancelář: JM 355

viz seznam pracovníků Oddělení provozu výpočetní techniky Jižní Město

Helpdesk Jindřichův Hradec

Centrum informačních technologií
Fakulta managementu
Vysoká škola ekonomická v Praze
Jarošovská 1117/II
377 01 Jindřichův Hradec

telefon: +420 384 417 115
e-mail:  cit[zavináč]fm.vse.cz
kancelář: JH 306

viz web Centra informačních technologií Jindřichův Hradec
  • Autor: Helpdesk
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: