Outlook – ztratily se staré dopisy

Při používání klienta nemusíte vidět starší zprávy. Dva nejčastější důvody jsou:

  1. Automatické mazání po určité době
  2. Velikost lokální cache

1. Automatické mazání po určité době [menu]

V některých složkách se dopisy po určité době automaticky mažou. Všichni uživatelé mají nastaveno mazání nevyžádané pošty po 30 dnech, u dalších složek si to mohou nastavit sami uživatelé. Podrobnosti jsou v článku Zásady – automatické mazání po určité době.

2. Velikost lokální cache [menu]

Poštovní klienti v mnoha případech si lokálně ukládají pouze nejnovější poštu. Outlook pro Windows/macOS má obvykle staženu poštu za poslední 3 měsíce až 12 měsíců (hodnota závisí na verzi a velikosti volného místa na disku). Na mobilních zařízeních se obvykle ukládá poslední týden či 14 dní. Microsoft Outlook pro Android i iOS používá trochu odlišný přístup – v každé složce má maximálně 500 nejnovějších zpráv.

>> klikněte pro návod jak zobrazit/změnit velikost lokální cache ve Windows <<
  1. V Outlooku klikněte na „kartu“ Soubor vlevo nahoře. Zde zvolte Nastavení účtu:
  2. Zobrazí se informace o připojeném účtu (popř. účtech). Vyberte účet z Office 365 a stiskněte tlačítko Změnit:
  3. Posuvníkem na obrazovce může zvolit velikost lokální cache v počtu měsíců/roků ukládaných nejnovějších zpráv. Nemusíte mít žádnou lokální cache, můžet lokálně ukládat všechny dopisy. Tato možnost není vhodná, pokud velikost schránky překračuje 2GB.
  • Autor: Luboš Pavlíček
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: