Základní přehled pro zaměstnance

Školní účet

  • do školních systémů a sítě se přihlašujete pod svým školním kontem/účtem, který se sestává z unikátního uživatelského jména a hesla
  • pro vyšší bezpečnost používá VŠE vícefaktorovou autentizací (MFA)
  • používání počítačové sítě a IT/ICT prostředků VŠE se řídí platnými předpisy
  • zapomenuté heslo či problém s MFA (a řadu dalších problémů) řeší Helpdesk CI

Vybrané informační a jiné systémy

Školní e-mail

Počítačová síť

  • do školních počítačů se hlásíte stejnými údaji jako do InSIS a jiných školních systémů
  • počítače připojované do pevné sítě na VŠE je třeba zaregistrovat
  • pro notebooky a jiná mobilní zařízení k dispozici WiFi síť Eduroam, pro kterou si musíte nastavit separátní heslo
  • na školních počítačích a učebnách je pro výukové účely k dispozici mnoho softwaru

Školní technika a počítače

Vybrané služby Centra informatiky

  • Helpdesk Centra informatiky (podpora uživatelů) je k dispozici přes mail, telefon i fyzicky v SB22 na Žižkově či JM356 na Jižním Městě a řeší zejména obnovu hesel a MFA a jiné problémy s počítačovou sítí a školními systémy
  • Technická podpora učeben řeší problémy s audiovizuální a počítačovovu technikou na učebnách, lze se dovolat telefonem, linka: 5858
  • výdej a problémy s ID kartami řeší příslušné pracoviště v místnosti SB22 na Žižkově

Výukový kurz základních informací pro zaměstnance