Návod pro online objednání a zaplacení elektronické revalidační známky

Krok 1. Online objednání elektronické revalidační známky ISIC a její zaplacení

Objednávku a platbu elektronické revalidační známky ISIC mohou provést pouze studenti, kteří studují  v prezenční formě studia. Studenti kombinované a distanční formy studia nemají na revalidační známku ISIC nárok a objednávka jim není umožněna!

Ceny uvedené v grafice návodu na online objednání a platbu za revalidační známky jsou pouze ilustrativní. Platná cena se řídí ceníkem uvedeným zde.

V případě, že objednávka nebude zaplacena do 14ti dní od vyhotovení (finanční prostředky za ní nebudou připsány na účet školy), dojde k jejímu automatickému zrušení. V takovém případě bude uživatel nucen vytvořit novou objednávku.

1. Přihlaste se do Osobní administrativy na http://insis.vse.cz

2. V sekci Moje studium zvolte položku Portál studenta

 

3. V sekci Moje studium – Financování studia a stipendia zvolte položku Objednávky

4. Zvolte objednávku elektronické revalidační známky

Proveďte objednávku elektronické revalidační známky ISIC

5. Přehled objednávek s možností storna

Můžete provést kontrolu svých objednávek. V této chvíli je možné objednávku zrušit. Pro zobrazení přehledu požadovaných plateb klikněte na odkaz „Financování studia“

 

6. Zvolte platbu za objednávku

Máte možnost vybrat způsob platby za objednanou elektronickou revalidační známku. Objednávku lze zaplatit online pomocí vaší platební karty a platební brány a nebo převodem finančních prostředků z vašeho účtu na účet VŠE.

Doporučujeme využít online platbu přes platební bránu, peníze jsou v takovém případě připsány na účet VŠE během několika minut a vaše objednávka je vyřízena. V případě volby převodem může doba od provedení platebního příkazu po připsání na účet VŠE trvat až tři pracovní dny.

V případě úhrady pomocí platební brány InSIS (online platba kartou), je finanční částka přípsána v následujících termínech:

  • provedení úhrady v době mezi 04:00 – 21:00 – revalidace v systému Alive App by měla proběhnout do cca 15 minut
  • provedení úhrady v době mezi 21:00 – 04:00 – revalidace v systému Alive App by měla proběhnout do cca 2 hodin

Pokud si pro úhradu elektronické revalidace zvolíte možnost platby bankovním převodem (včetně okamžitého převodu), revalidace v systému Alive App by měla proběhnout následující pracovní den po připsání částky na účet VŠE. Tento proces může trvat až tři pracovní dny s ohledem na to, že dle zákona mají banky pro provedení bankovního převodu stanoven tento počet pracovních dní jako maximálně možný.

7. Vyplňte požadované údaje do platební brány a proveďte platbu

V případě, že zvolíte platební metodu online, vyplňte potřebné údaje  a proveďte platbu.

8. Volba platby převodem z účtu

V případě, že si jako platební metodu zvolíte převod finančních prostředků z účtu na účet VŠE, je možné si zobrazit vygenerovaný QR kód pro vaši platbu, který je možné použít pro rychlé zadání platby přes mobilní bankovnictví ve vašem telefonu. Níže uvedený obrázek je pouze ilustrativní. QR kód k vašemu požadavku je možné zobrazit pomocí ikony QR kódu dle obrázku v bodě 6. Volba platby.

9. Kontrola stavu objednávky

Krok 2. Provedení elektronické revalidace

V závislosti na zvoleném typu platby za elektronickou revalidaci dojde k propsání revalidace do systému společnosti GTS Alive s následným zobrazením platnosti validace v aplikaci Alive App. Uživatel obdrží informační email.