InSIS a nevyžádaná pošta
1. Nevyžádaná pošta a poštovní schránky v InSIS
K analýze dopisů a označování za nevyžádanou poštu dochází na centrálním mailserveru. Do předmětu nevyžádaných zpráv je doplněn řetězec „*****SPAM!*****“, do zprávy je doplněna hlavička X-Spam-Flag: YES. Takto označené dopisy se v InSIS automaticky zařadí do složky Spam.
Při čtení doručených zpráv můžete nevyžádané dopisy označit jako spam. Dopis se přesune do složky Spam a současně přepošle na centrální mailserver. Zde se na základě Vašeho hlášení zvyšuje úspěšnost detekce spamu pomocí Bayesovského filtrování. Pomáháte tím sobě i ostatním.
Zprávy ve složce Spam se automaticky mažou po 7 dnech od doručení.
Uživatelé nemají k dispozici seznamy bezpečných a blokovaných odesílatelů, nemohou vytvářet vlastní pravidla pro filtrování příchozích dopisů a jejich označování za spam.
Uživatelé nemají jednoduchou možnost, jak oznámit zprávu chybně zařazenou mezi spam.