InSIS a nevyžádaná pošta

1. Nevyžádaná pošta a poštovní schránky v InSIS

K analýze dopisů a označování za nevyžádanou poštu dochází na centrálním mailserveru. Do předmětu nevyžádaných zpráv je doplněn řetězec „*****SPAM!*****“, do zprávy je doplněna hlavička X-Spam-Flag: YES. Takto označené dopisy se v InSIS automaticky zařadí do složky Spam.

Při čtení doručených zpráv můžete nevyžádané dopisy isis-spam-1označit jako spam. Dopis se přesune do složky Spam a současně přepošle na centrální mailserver. Zde se na základě Vašeho hlášení zvyšuje úspěšnost detekce spamu pomocí Bayesovského filtrování. Pomáháte tím sobě i ostatním.

Zprávy ve složce Spam se automaticky mažou po 7 dnech od doručení.

Uživatelé nemají k dispozici seznamy bezpečných a blokovaných odesílatelů, nemohou vytvářet vlastní pravidla pro filtrování příchozích dopisů a jejich označování za spam.

Uživatelé nemají jednoduchou možnost, jak oznámit zprávu chybně zařazenou mezi spam.

2. Přeposílání/přesměrování a SPAM

Pokud si přesměrováváte poštu jinam (např. na @seznam.cz), tak se přeposílají všechny dopisy s výjimkou spamu.
Můžete toto chování změnit, isis-spam-2tj. přeposílat si i spam, pokud v Nastavení pošty -> Základní nastavení odškrtnete volbu Nepřeposílat spam.

  • Autor: Luboš Pavlíček
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: