Aktuality

Praktická bezpečnostní opatření v kyberprostoru

Pro bezpečnější orientaci uživatelů VŠE v kyberprostoru bylo vytvořeno 14 posterů, které zachycují uživatele v různých každodenních situacích, na něž se váží možná rizika a nástrahy. Postery jsou interaktivní, proto když naskenujete QR kód, budete přesměrováni přímo do kapitoly kurzu kyberbezpečnosti v Moodle VŠE, ke které se poster váže. Každý poster se věnuje určité oblasti, […]

Praktická bezpečnostní opatření v kyberprostoru

Vícefaktorová autentizace v Microsoft 365

Můžete si zabezpečit svůj školní účet v Microsoft 365 pomocí vícefaktorové autentizace. Nastavení je jednoduché: Vícefaktorová autentizace v Microsoft 365 nabízí několik způsobů ověření. Některé jsou na principu druhého faktoru k zadání přihlašovacího jména a hesla – obvykle potřebujete mobilní telefon. K dispozici jsou i dvě metody pro přihlášení bez zadávání hesla (passwordless) – postačuje […]

Vícefaktorová autentizace v Microsoft 365

Změna provozní doby výdeje objednaných karet a prodeje revalidačních známek s účiností od 29.11.2021

S účiností od 29.11.2021 dochází ke změně provozní doby výdeje objednaných karet a prodeje revalidačních známek ISIC a ITIC Aktuální provozní dobu výdeje objednaných karet naleznete zde Aktuální provozní dobu prodeje revalidačních známek ISIC a ITIC naleznete zde

Změna provozní doby výdeje objednaných karet a prodeje revalidačních známek s účiností od 29.11.2021

Zahájení prodeje revalidačních známek ISIC 12/2022

Prodej revalidačních známek bude probíhat od 11.října 2021 na výdejním okénku vedle posluchárny RB 101 v provozní době zveřejněné na níže uvedeném odkaze: https://ci.vse.cz/id-karty/#novaznamka Revalidačních známek bylo na kalendářní rok 2022 zajištěno dostatečné množství, které 100% pokryje požadavky všech majitelů ID karet VŠE s licencí ISIC. Není tedy opravdu nutné, pokoušet se známku vyzvednout okamžitě v den zahájení […]

Zahájení prodeje revalidačních známek ISIC 12/2022

Harmonogram nákupů vybraných komodit VT ke konci roku 2021 

V návaznosti na příkaz PK 02/2021 Účetní a hospodářská uzávěrka roku budeme organizovat nákupy výpočetní techniky dle následujícího harmonogramu.  Harmonogram reflektuje nejzazší termín daného příkazu pro odevzdání faktury do účtárny. V případě dřívějších termínů pro odevzdání faktury (hrazené z grantů a ostatních účelových prostředků) je nutné termín pro odevzdání požadavků na nákup techniky adekvátně přizpůsobit.  Harmonogram nákupů vybraných komodit VT ke konci roku 2021  Požadavky na zajištění příslušného zařízení […]

Harmonogram nákupů vybraných komodit VT ke konci roku 2021 

InSIS je dostupný přes mobilní aplikaci Moje studium

Vážené studentky a studenti, rádi bychom vás informovali o možnosti vstupovat do InSISu také prostřednictvím mobilní aplikace Moje studium. Aplikace je dostupná v češtině, slovenštině a angličtině v Google Play nebo App Store. Určena je aktivním studentům zapsaným ke studiu na VŠE. Vstup do aplikace probíhá na základě stejné autorizace jako při přihlašování do studijního […]

InSIS je dostupný přes mobilní aplikaci Moje studium

Změna osobního Apple ID

Na Vysoké škole ekonomické v Praze využíváme pro výuku Apple zařízení. Pro autentizaci uživatelů chceme používat Apple ID federované se školním účtem @vse.cz. Pokud si někdo v minulosti zadal jako osobní Apple ID školní e-mailovou adresu, tak vzniká konflikt. Jediným řešením je změna osobního Apple ID na email mimo doménu @vse.cz – příslušní uživatelé dostanou […]

Změna osobního Apple ID

Azure Dev Tools for Teaching

Součástí smlouvy s firmou Microsoft je i licence Azure Dev Tools for Teaching, která umožňuje studentům a učitelům získat zdarma licence pro vývojové nástroje, další software a služby potřebné pro vytváření aplikací či webů. Konkrétně: aplikace jako Visual Studio Enterprise, Project Professional či Visio Professional, operační systémy Windows pro provoz vývojového prostředí a testování aplikací, […]

Azure Dev Tools for Teaching

Office 365 – upozornění na e-mail od neznámého odesílatele

Dobrý den, v Office 365 se snažíme zlepšit ochranu proti podvodným e-mailů (phishingu). Ode dneška se bude zobrazovat upozornění u dopisů, které jste dostali od externího odesílatele, se kterým jste nikdy nekomunikovali či jen velmi málo. Upozornění se zobrazuje ve webovém rozhraní či v libovolném Outlooku (pro Windows, pro macOS, pro iOS či pro Android). […]

Office 365 – upozornění na e-mail od neznámého odesílatele

Office 365 – vypínání základního ověřování

E-mailové aplikace mohou vůči Office 365 použít buď základní ověřování (Basic Authentication či Legacy Authentication) nebo moderní ověřování (Modern Authentication). Základní ověřování je méně bezpečné (viz dále), nejpoužívanější poštovní klienti v současnosti podporují moderní ověřování. Dne 27. srpna jsme zakázali základní ověřování pro všechny s výjimkou účtů, které je využili za poslední dva měsíce. I […]

Office 365 – vypínání základního ověřování

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: