Archiv rubriky: Aktuality

Akceptace průkazu ISIC v MHD / ISIC card in public transport

V posledních dnech byly zaznamenány potíže při nákupu kupónů MHD s využitím karty ISIC na kamenných prodejních místech DPP. Pro bezstarostný a rychlý nákup zlevněného kupónu v Praze doporučujeme vždy využít e-shopu PID Lítačka nebo mobilní aplikace PID Lítačka. Máte tak jistotu, že ať máte ISIC vydaný jakoukoliv školou, studentská sleva vám bude vždy uznána. […]

Akceptace průkazu ISIC v MHD / ISIC card in public transport

Harmonogram nákupů prostředků výpočetní techniky ke konci roku 2019

V návaznosti na příkaz PK 01/2019 Účetní a hospodářská uzávěrka roku budeme organizovat nákupy výpočetní techniky dle následujícího harmonogramu. Harmonogram reflektuje nejzazší termín daného příkazu pro odevzdání faktury do účtárny. V případě dřívějších termínů pro odevzdání faktury (hrazené z grantů a ostatních účelových prostředků) je nutné termín pro odevzdání požadavků na nákup techniky adekvátně přizpůsobit. […]

Akceptace průkazu ISIC v MHD / ISIC card in public transport

Postup instalace antiviru ESET na počítače mimo síť VŠE

Na webových stránkách Centra informatiky byl publikován návod, jak postupovat při instalaci antiviru ESET na počítačích, které jsou umístěny mimo síť VŠE. Článek najdete zde -> https://ci.vse.cz/postupy/postup-instalace-antiviru-eset-na-pocitace-mimo-sit-vse/

Počítačové učebny – ZS 2019

Na počítačových učebnách byly aktualizovány Windows 10 a instalován kancelářský balík Office 2019. Po dohodě s garanty předmětů byly zároveň aktualizovány aplikace potřebné pro zajištění výuky. Na níže uvedených webových stránkách si zkontrolujte si, zda Vaše aplikace byla nainstalována na příslušné učebně. https://ci.vse.cz/sluzby/pro-vyuku/software-na-ucebnach/ Instalované aplikace lze vyzkoušet od 5.9.2019 přímo na učebnách. V případě, že […]

eduroam – nová aplikace na změnu hesla

Ve středu 4. září změníme aplikaci pro nastavení hesla do eduroam a VPN. Nová verze má následující výhody: moderní vzhled, lepší podpora přístupu z mobilních zařízení, zobrazení záznamů o přístupech za poslední den, podpora GDPR – možnost omezení zpracování a možnost vznést námitku proti zpracování. Následuje vzhled nové aplikace:

eduroam – nová aplikace na změnu hesla

Změna antivirového systému na VŠE

Centrum informatiky provedlo v průběhu letošního roku posouzení antivirové ochrany počítačů provozovaných na VŠE, jehož výsledkem je rozhodnutí o změně používaného antivirového systému.   Na počítačích provozovaných přímo v síti VŠE proběhne záměna antivirového systému automaticky počínaje začátkem září 2019. V okamžiku výměny antiviru se může stát, že počítač bude krátkodobě hlásit neaktivní antivirový systém. Pokud […]

Výroční zpráva Centra informatiky za rok 2018

Výroční zpráva Centra informatiky za rok 2018 (PDF). Stručně z jejího obsahu: Organizační schéma Personální obsazení Informační a komunikační technologie Činnost jednotlivých útvarů Centra informatiky Příloha A k Výroční zprávě 2018 (PDF) – Služby zajišťované Centrem informatiky

Výroční zpráva Centra informatiky za rok 2018

Azure Dev Tools for Teaching

Součástí nové smlouvy s firmou Microsoft je i licence Azure Dev Tools for Teaching, která umožňuje studentům a učitelům získat zdarma licence pro vývojové nástroje, další software a služby potřebné pro vytváření aplikací či webů. Konkrétně: aplikace jako Visual Studio Enterprise, Project Professional či Visio Professional, operační systémy Windows pro provoz vývojového prostředí a testování […]

Výroční zpráva Centra informatiky za rok 2018

Windows 10 Education pro studenty zdarma, vse.onthehub.com

Na základě nové smlouvy s firmou Microsoft studenti mají možnost získat Windows 10 Education student use benefit – jednu bezplatnou licenci Windows 10 v edici Education (upgrade). Lze ji stáhnout od partnera firmy Microsoft, z e-shopu onthehub.com. Při přidání do nákupního koše po Vás bude vyžadováno přihlášení pomocí školního jména a hesla (stejné jako při […]

Výroční zpráva Centra informatiky za rok 2018

Vypnutí funkce Clutter (Nepotřebné) v O365

Od 1.7.2019 bude vypnuta funkce Clutter/Nepotřebné u všech poštovních schránek. Po vypnutí zůstane obsah složky Nepotřebné nedotčen a uživatel si funkci Nepotřebné může sám opět zapnout. Funkce Clutter/Nepotřebné bude v Office 365 zrušena firmou Microsoft po 31.1.2020.