Archiv rubriky: Aktuality

Vypnutí funkce Clutter (Nepotřebné) v O365

Od 1.7.2019 bude vypnuta funkce Clutter/Nepotřebné u všech poštovních schránek. Po vypnutí zůstane obsah složky Nepotřebné nedotčen a uživatel si funkci Nepotřebné může sám opět zapnout. Funkce Clutter/Nepotřebné bude v Office 365 zrušena firmou Microsoft po 31.1.2020.

Nové licence Office 365

V červnu 2019 jsme uživatelům Office 365 přiřadili nové licence, a to na základě nové smlouvy s firmou Microsoft. Proti předchozímu stavu jsou zlepšení minimální a obvykle se týkají většího zabezpečení: Intune for Education – možnost správy zařízení připojených ke školní instanci Office 365. Školní počítače spravujeme přes Active Directory, nepředpokládáme správu přes Office 365. […]

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Helpdesk 9:00 – 11:30 12:30 – 15:00 9:00 – 11:30 12:30 – 15:00 9:00 – 11:30 12:30 – 15:00 9:00 – 11:30 12:30 – 15:00 9:00 – 11:30 12:30 – 15:00 Helpdesk Jižní Město 9:00 – 11:30 12:30 – 15:00 9:00 – 11:30 12:30 – 15:00 9:00 – 11:30 12:30 […]

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

Omezení anonymního sdílení v Office 365

Od 1.4.2019 je omezena doba, po kterou je platné anonymní sdílení souborů v Office 365 (Onedrive i Sharepoint). Anonymní odkazy jsou nově platné jen 30 dní po nastavení sdílení. Externí osoby nemohou nastavit sdílení cizích souborů.

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

CI vyřizuje dotazy poslané na insis@vse.cz

Centrum informatiky od 1. února přebírá vyřizování dotazů poslaných na insis@vse.cz. insis@vse.cz je univerzální e-mailová adresa pro dotazy uživatelů Integrovaného studijního systému (InSIS). Centrum informatiky zajišťuje první úroveň podpory – roztřídí dotazy a následně je přepošle odpovědným osobám/pracovištím k vyřízení a zajistí zpětnou vazbu uživateli.

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

Statut Centra informatiky

Dne 22. 10. 2018 byl schválen statut Centra informatiky.

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

Revalidační známky ISIC – zahájení volného prodeje

Prodej volných revalidačních známek bude zahájen na Správě ID karet dne 19.listopadu 2018. Otevírací doba Správy ID karet je uvedena (zde)

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

Provozní doba od 17. 9. – 14. 12. 2018

  Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Helpdesk 7:30 – 11:30 12:00 – 16:00 7:30 – 11:30 12:00 – 16:00 7:30 – 11:30 12:00 – 16:00 7:30 – 11:30 12:00 – 16:00 7:30 – 11:30 12:00 – 16:00 Helpdesk Jižní Město 9:00 – 11:30 12:00 – 18:00 9:00 – 11:30 12:00 – 18:00 9:00 – 11:30 […]

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

Výroční zpráva Výpočetního centra za rok 2017

Výroční zpráva Výpočetního centra za rok 2017 (PDF). Stručně z jejího obsahu: Organizační schéma Personální obsazení Informační a komunikační technologie Činnost jednotlivých útvarů Výpočetního centra Příloha A k Výroční zprávě 2017 (PDF) – Služby zajišťované Výpočetním centrem  

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*

Služby Výpočetního centra pro veřejnost od 1. 3. 2018

Služba Kontakt, umístění Poznámka Centrum podpory uživatelů („recepce“: odheslovávání, potvrzování výstupních listů, příjem požadavků na webhosting) – Žižkov 1. helpdesk@vse.cz 2. linka 5890 3. SB 22: po–pá 7:30 – 11:30 ; 12:00 – 16:00  Centrum podpory uživatelů („recepce“: odheslovávání) – Jižní Město 1. pvtjm@vse.cz Odborné konzultace uživatelům zajišťuje PVTJM po-pá 9:00-16:00, linky 4270, 4269, 4268, […]

Provozní doba od 1.7. do 30.8.2019*