FAQ – Pošta
Přišel mi podezřelý e-mail, jak zjistím, že se nejedná o SPAM/phishing?
Podrobné informace o podvodných e-mailech naleznete zde. V případě pochybností kontaktujte helpdesk.
Zadal jsem své přístupové údaje na podvodné stránce, co mám dělat?
Bezodkladně se přihlaste do InSIS, změňte si heslo a kontaktujte helpdesk na lince +420 224 095 890
Jak se přihlásím ke sdílené mailové schránce?
Podrobné informace včetně návodu jak se sdílenými mailboxy pracovat naleznete zde.
Mohu ke své školní mailové schránce přistupovat přes smartphone?
Ano, podrobné návody a konfigurace pro jednotlivé mobilní operační systémy naleznete zde.
Outlook mi nevyhledá všechny dopisy či žádný dopis
Příčin může být více – chybně zadaná podmínka, chybně zvolená složka, dotaz je příliš obecný, je poškozen index. Více informací i způsob řešení je v článku Outlook nevyhledá všechny dopisy.
V Outlooku nevidím staré dopisy
Příčinou může být automatické mazání po určité době či velikost lokální cache. V článku Outlook – ztratily se staré dopisy jsou podrobné informace.
Kdy dojde ke zrušení mé poštovní schránky po ukončení studia/pracovního poměru?
viz zde