Mobily a pevné linky po dobu mimořádné události
Vážení kolegové,
dovolujeme si vás informovat o nových opatřeních týkajících se mobilních a
telefonních služeb, které vyplývají z aktuální mimořádné situace. Níže
můžete nalézt informace o příležitosti jednorázového navýšení datového
tarifu, přesměrování pobočkové linky na mobilní telefon či možnost zřízení
hlasové schránky pro Vaši linku.
Možnost dokoupení dat ke služebním SIM kartám:
Můžete požádat o jednorázové navýšení (dokoupení dat) datového tarifu, které
musí být schváleno Vaším správcem rozpočtu. V případě zájmu o navýšení tedy
kontaktujte svého správce rozpočtu. Navýšení není zatím možné u benefitních
SIM karet.
Přesměrování pevných linek na mobilní telefon:
V případě že potřebujete přesměrovat pevnou linku ve své kanceláři na
mobilní telefon nebo např. na pevnou linku u Vás doma, Požádejte o
nastavení svého správce rozpočtu s informací jakou linku chcete přesměrovat
na jaké telefonní číslo (např. žádám přesměrovat linku xxxx na číslo xxx xxx
xxx).
Zřízení hlasové schránky:
Můžete si nechat zřídit pro svou linku v kanceláři hlasovou schránku.
Veškeré vzkazy Vám mohou být automaticky zasílány na školní e-mail. Pokud
chcete zřídit hlasovou schránku ke své lince, napište stručnou žádost s
číslem linky na osi@vse.cz.