Aktuality

Změna provozní doby výdeje objednaných karet a prodeje revalidačních známek s účiností od 29.11.2021

S účiností od 29.11.2021 dochází ke změně provozní doby výdeje objednaných karet a prodeje revalidačních známek ISIC a ITIC Aktuální provozní dobu výdeje objednaných karet naleznete zde Aktuální provozní dobu prodeje revalidačních známek ISIC a ITIC naleznete zde

Změna provozní doby výdeje objednaných karet a prodeje revalidačních známek s účiností od 29.11.2021

Zahájení prodeje revalidačních známek ISIC 12/2022

Prodej revalidačních známek bude probíhat od 11.října 2021 na výdejním okénku vedle posluchárny RB 101 v provozní době zveřejněné na níže uvedeném odkaze: https://ci.vse.cz/id-karty/#novaznamka Revalidačních známek bylo na kalendářní rok 2022 zajištěno dostatečné množství, které 100% pokryje požadavky všech majitelů ID karet VŠE s licencí ISIC. Není tedy opravdu nutné, pokoušet se známku vyzvednout okamžitě v den zahájení […]

Zahájení prodeje revalidačních známek ISIC 12/2022

Harmonogram nákupů vybraných komodit VT ke konci roku 2021 

V návaznosti na příkaz PK 02/2021 Účetní a hospodářská uzávěrka roku budeme organizovat nákupy výpočetní techniky dle následujícího harmonogramu.  Harmonogram reflektuje nejzazší termín daného příkazu pro odevzdání faktury do účtárny. V případě dřívějších termínů pro odevzdání faktury (hrazené z grantů a ostatních účelových prostředků) je nutné termín pro odevzdání požadavků na nákup techniky adekvátně přizpůsobit.  Harmonogram nákupů vybraných komodit VT ke konci roku 2021  Požadavky na zajištění příslušného zařízení […]

Harmonogram nákupů vybraných komodit VT ke konci roku 2021 

Změna osobního Apple ID

Na Vysoké škole ekonomické v Praze využíváme pro výuku Apple zařízení. Pro autentizaci uživatelů chceme používat Apple ID federované se školním účtem @vse.cz. Pokud si někdo v minulosti zadal jako osobní Apple ID školní e-mailovou adresu, tak vzniká konflikt. Jediným řešením je změna osobního Apple ID na email mimo doménu @vse.cz – příslušní uživatelé dostanou […]

Změna osobního Apple ID

Office 365 – upozornění na e-mail od neznámého odesílatele

Dobrý den, v Office 365 se snažíme zlepšit ochranu proti podvodným e-mailů (phishingu). Ode dneška se bude zobrazovat upozornění u dopisů, které jste dostali od externího odesílatele, se kterým jste nikdy nekomunikovali či jen velmi málo. Upozornění se zobrazuje ve webovém rozhraní či v libovolném Outlooku (pro Windows, pro macOS, pro iOS či pro Android). […]

Office 365 – upozornění na e-mail od neznámého odesílatele

Office 365 – vypínání základního ověřování

E-mailové aplikace mohou vůči Office 365 použít buď základní ověřování (Basic Authentication či Legacy Authentication) nebo moderní ověřování (Modern Authentication). Základní ověřování je méně bezpečné (viz dále), nejpoužívanější poštovní klienti v současnosti podporují moderní ověřování. Dne 27. srpna jsme zakázali základní ověřování pro všechny s výjimkou účtů, které je využili za poslední dva měsíce. I […]

Office 365 – vypínání základního ověřování

Konec IMAP protokolu ve studijním systému k 31. květnu 2021

Ke 31. květnu ukončíme podporu protokolu IMAP ve studijním systému. Pokud používáte či plánujete přístup přes IMAP k poštovní schránce v InSIS, tak prosím: začněte používat poštovní schránku v Microsoft 365 (dříve Office 365), kde dlouhodobě plánujeme podporovat protokol IMAP. Jak změnit poštovní server je popsáno v článku Přesun pošty z InSIS do Office 365. […]

Konec IMAP protokolu ve studijním systému k 31. květnu 2021

Problémy tisku po automatické aktualizaci Windows

Aktualizace pro Microsoft Windows KB5000822 ze dne 10.3. může způsobovat problémy při tisku na některé typy tiskáren, pokud se Vám při tisku zobrazuje tzv. modrá obrazovka smrti (BSOD), kontaktujte prosím odd. Helpdesk Centra informatiky. Aktualizováno 21.4.2021: Dle vyjádření Microsoftu i interního testování v rámci Centra informatiky by chyba nyní měla být opravena aplikací dubnových aktualizací. […]

Problémy tisku po automatické aktualizaci Windows

Změna provozní doby výdeje objednaných identifikačních karet a výdeje objednaných a dodatečně objednaných revalidačních známek

S účinností od 15.března 2021 dochází ke zmněně provozní doby: Správy ID karet pro výdej objednaných identifikačních karet – aktuální provozní dobu naleznete ZDE. Výdeje objednaných a dodatečně objednaných revalidačních známek – aktuální provozní dobu naleznete ZDE. Od 17.března 2021 je povolen vstup do budov VŠE pouze s potvrzením o negativním testu na SARS-CoV-2, více […]

Změna provozní doby výdeje objednaných identifikačních karet a výdeje objednaných a dodatečně objednaných revalidačních známek

Centrum informatiky první na dni doktorandů

Doktorandi Ing. Lukáš Švarc a Ing. Pavel Strnad z Centra informatiky se umístili na prvních dvou příčkách dne doktorandů Fakulty informatiky a statistiky VŠE. Gratulujeme!

Centrum informatiky první na dni doktorandů

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: