FAQ – Konektivita

Nefunguje mi připojení k eduroam, kdo mi s nastavením pomůže?
Podívejte se na nejčastější problémy s připojením, přečtěte si návod nastavení eduroam pro Váš operační systém.
Pokud se Vám ani tak nedaří připojit, dostavte se s Vaším zařízením na helpdesk Centra informatiky, kde Vám naši zaměstnanci s konfigurací pomohou.

Proč mě webový prohlížeč přesměrovává na stránku https://netreg.vse.cz/ ?
Zařízení z kterého chcete přistupovat k internetu není v síti VŠE zaregistrováno.
Pokud se jedná o počítač v kanceláři, přihlaste se do netregu svým uživatelským jménem a heslem pro InSIS a registraci vyplňte (zpravidla do 15minut od registrace Vám konektivita začne fungovat). Návod k registraci naleznete zde.
Pokud se jedná o počítač na učebně kontaktujte helpdesk.